سرکه و جوش شیرین و آب داغ و مایع یا تایید نوشابه سیاهم بریز
اول چدنارو بزا تو یه لگن نوشابه بریز بعد جوش شیرین و سرکه و مایع و اب داغه داغ بعد چهل دقیقه بزو سیم بکش و ابکش کن
من امتحان کردم الن همینک خیسوندم سریع داره تمیز میشه مایع ظرفشوییو لوله باز کن اسپری چند منظوره قاطی کن بریز داخل اب داغ داخل تشت بزرگ بزار توش 😍😍بالاخره دار تمیز میشه انقد سابیدم مردم
لوله باز کن بریز بزار بمونه بعدشقشنگ با سیم تمیز کن. دو سه بار این کاروبکن . ولی توی محیط خونه نباشه چون گاز سمی داره . تو حیاط یا بالکن . بچه هم اصلا نزدیک نشه. خودت هم دستکش بپوش چون پوستت رو میسوزونه . ماسک هم بزن
واسه منم همینجوری بود روغن روش خشک شده بود سیف زرد بگیر بزن در لحظه کنده میشه بعد با اسکاچ زبر یا سیم ترم بساب
توی اب داغ داغغغ بزار باتاید ومایع اینا بمونه بدسیم بکش
پودر نانو بخر چدن هاتو بنداز داخل تشت حمام آب سرد بریز روش و پودر نانو هم بریز بزار یک ساعت بمونه
لوله بازکن صاف بریز چن ساعت بمونه بعدم سیم بکش
وای منم این دغدغرو دارم😵💫🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.