۱۰ پاسخ

من از۴استفاده میکنم

به رونای بچتم البته بستگی داره

۴ من می‌بندم

من ۴ استفاده میکنم

از ۱۱ کیلو سایز ۵ .الان میتونی هم ۴ هم ۵ ببندی
اگر چهار رد نمیندازه خوبه دیکه سایزش

۴ میبندم راحته

من بچه ام ۱۱ نیم کیلو هس ۴ میبندم،چون هانیز قواره هاش خیلی بزرگه

۵

من دخترم ۱۳ کیلوعه ۵ استفاده میکنم

۵ بخر

سوال های مرتبط