من از۴استفاده میکنم
به رونای بچتم البته بستگی داره
۴ من میبندم
من ۴ استفاده میکنم
از ۱۱ کیلو سایز ۵ .الان میتونی هم ۴ هم ۵ ببندی
اگر چهار رد نمیندازه خوبه دیکه سایزش
۴ میبندم راحته
من بچه ام ۱۱ نیم کیلو هس ۴ میبندم،چون هانیز قواره هاش خیلی بزرگه
۵
من دخترم ۱۳ کیلوعه ۵ استفاده میکنم
۵ بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.