گردو من پودر میکنم داخل آسیاب یا میکوبم
بادام شیر بادوم میگیرم با فرنی یا سرلاک میدم یااگر میخوره همینجوری داخل شیشه میدم بخوره(برای قد شیر بادوم خیلی خوبه میگن)
خرما هم داخل فرنی یا سرلاک یا همینجوری خالی میدم( از این مدل خرماها که هسته نداره پوستشو میکنم کوچولو کوچولو میزارم دهنش)
گردو بادوم آسیاب کردم تو فرنی میزنم اوتمیل درست میکنم میریزم خرما هم پوستشو میگیرم دوتا ب فرنی میزنم میپزه تو اوتمیل هم میتونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.