جفتم قدامی
اصلا حس نمیکنم توم ی نینی هست از کی حسش میکنم حرکااتشو

۱۰ پاسخ

منم الان حس نمیکنم طبیعیه

منم حسی ندارم

۱۴ هفته ک نمیشه چیزی حس کرد😑😑 خیلی زود بفهمی ۲۰ هفتس تو قدامی

من از ۱۷ هفته حس کردم

من وسطای هفته نوزده خیلی ضعیف حس کردم
ولی هنوزم قوی نشده

بابا زوده صبر کن گلم

منم هیچی نمیفهمم تا ۲۲ ۲۳ هفته میفهمی

عزیزم خلفی هم بود بازم متوجه نمیشدی که 😁چون هنوز کوچیکه از هفته ۱۹بعد انشالله حس میکنی

منم حس نمیکنم هنوز منتظرش نباش🫠

از هفتهد۲۰ الی ۲۲

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری