۹ پاسخ

عزیزم مگه 8نیم نبود

دستگاه بیار خونه دوروز نگهشدار
و اینکه قطره نئوناستر بگیر هر ۸ ساعت ۵قطره بده
بچه من ۱۳ بود دکتر اینارو داد
بستری نکردم من طفلیه هی خون میگیرن 😓

دختر منم 14بود دو روز بستری بود

ببین من برعکس همه میگم بیمارستان بستری کن
خودم هم کردم
چون دستگاه بیمارستان خیلی قوی تره
زودتر بچه خوب میشه

عزیزم برو دستگاه بیار خونه بچه منم۱۳بود آوردم خونه

بیمارستان بدتر اذیت میکنن هم شما هم بچه رو دستگاه بگیرین بیارین خونه تند تند شیر بده زود در میره

دستگاه بگیری بزاری خونه خیلی بهترع دختر من که توو بیمارستان اصلا زیر دستگاه نموند اوردمش خونه دستگاه گرفتم موند

اگه میتونی دستگاه کرایه کن بیار خونه بستری سوراخ سوراخ میکنن بچه رو

دختر منم ۷ روزگی ۱۴ بود دکتر قرص و قطره داد اومد پایین.بستری نشد

سوال های مرتبط

مامان فرامرز مامان فرامرز ۱۴ ماهگی