عزیزم مگه 8نیم نبود
دستگاه بیار خونه دوروز نگهشدار
و اینکه قطره نئوناستر بگیر هر ۸ ساعت ۵قطره بده
بچه من ۱۳ بود دکتر اینارو داد
بستری نکردم من طفلیه هی خون میگیرن 😓
دختر منم 14بود دو روز بستری بود
ببین من برعکس همه میگم بیمارستان بستری کن
خودم هم کردم
چون دستگاه بیمارستان خیلی قوی تره
زودتر بچه خوب میشه
عزیزم برو دستگاه بیار خونه بچه منم۱۳بود آوردم خونه
بیمارستان بدتر اذیت میکنن هم شما هم بچه رو دستگاه بگیرین بیارین خونه تند تند شیر بده زود در میره
دستگاه بگیری بزاری خونه خیلی بهترع دختر من که توو بیمارستان اصلا زیر دستگاه نموند اوردمش خونه دستگاه گرفتم موند
اگه میتونی دستگاه کرایه کن بیار خونه بستری سوراخ سوراخ میکنن بچه رو
دختر منم ۷ روزگی ۱۴ بود دکتر قرص و قطره داد اومد پایین.بستری نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.