آره برا دختر منم 14 بود تو روزگی. فقط تند تند شیر بده 1 روزه ترخیص بشه
اره عزیز پسر منم بیشتر از 14بود توخونه داخل دو روز دستگاه گذاشتیم ازمایش دادیم شده بود 6
آره مطمئن باش خوب میشه انشالا
ناراحت نباش بچه ی من 21 بود سه روز بستری شد بعدش اومد روی 8 مرخص کردن... خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.