۴ پاسخ

آره برا دختر منم 14 بود تو روزگی. فقط تند تند شیر بده 1 روزه ترخیص بشه

اره عزیز پسر منم بیشتر از 14بود توخونه داخل دو روز دستگاه گذاشتیم ازمایش دادیم شده بود 6

آره مطمئن باش خوب میشه انشالا

ناراحت نباش بچه ی من 21 بود سه روز بستری شد بعدش اومد روی 8 مرخص کردن... خوب میشه

سوال های مرتبط