سلام خانوما الان من میتونم سلفری بدم؟

۶ پاسخ

نه تا اخر هفته ۱۳

۲/۱ خوبه
استرس نده ب خودت
اگ دکترت چیزی نگفته نمیخاد بری
جاش غربالگری دوم رو برو

برای چی میخوای

اره من رفتم یکی اومد ۱۸هفته بود ...باید بگی برات بزنه اورژانسی جوابش زودتر بیاد

اره میتونی ولی اگه برای جنسیت میخوای تا جوابش بیاد خودت ۱۸ هفته شدی باید بری سونو انومالی

اره مگه انتی مشکلی داشتی؟

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه وفندق مامان هدیه وفندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خدابرام نگهدار مامان خدابرام نگهدار هفته سی‌وششم بارداری
مامان اریا و ایرانا مامان اریا و ایرانا هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد