نه تا اخر هفته ۱۳
۲/۱ خوبه
استرس نده ب خودت
اگ دکترت چیزی نگفته نمیخاد بری
جاش غربالگری دوم رو برو
برای چی میخوای
اره من رفتم یکی اومد ۱۸هفته بود ...باید بگی برات بزنه اورژانسی جوابش زودتر بیاد
اره میتونی ولی اگه برای جنسیت میخوای تا جوابش بیاد خودت ۱۸ هفته شدی باید بری سونو انومالی
اره مگه انتی مشکلی داشتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.