۳ پاسخ

من از الان اینجوریه میزارم پیش باباش کار دارم باباش براش لالایی غمگین با بغض میخونه اذیتش میکنه 😁بعد اونم بغض میکنه می افته گریه 😄

همین الان اینجوریه
لالایی غمگین میخونم بغض میکنه

بسم الله چرا اهنگ غمگین میزاری براش

سوال های مرتبط

مامان مامان یاراخانوم مامان مامان یاراخانوم ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی
مامان نیلآی 👶🏻💗 مامان نیلآی 👶🏻💗 ۱ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی