۴ پاسخ

برو زیر دوش اب گرم سینه هات از بالا به پایین ماساژ بشه
شیرت روان میشه

آره توده شیر جمع شده تو سینه ت بخاطر همین اذیتت میکنه باید بدوشی

بله عزیزم
روزای اول عادیه

بله باید بدوشی

سوال های مرتبط