بدوش عزیزم اون حجم رو بچه بخوره بخاطر شدتش اریت میشه
اسم قطره چیه میشه عکس بفرستی
بنظرم یه هفته ده روز اول رو نخور
واسه من که اون مدت بخاطر استراحت زیاد و تغذیه متفاوتش همش سینه هام درحال رگ کردن بود و اذیت بودم
چند وقت بعدش شروع به خوردن شیرافزا کزدم
تب شیر گرفتی.. سینه ها متورم سنگین ودرد با تب
بخاطر همون قطرس منم میخوردم سینم میشد سنگ حس میکردم میخواد بترکه میدوشیدم خوب میشدم
بدوش بریز شیشه
با شیر دوش تخلیه شون کن
بخاطر قطره نیست منم اینجوری شدم دو سه روز دیگه شیر راه میوفته الان کیسه اب داغ بزار لباس گرم بپوش بدتر نشه
بدوش سبک شه
شیرجمع شده بده بچه بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.