خیلی قشنگه
ولی خب سیدعلی یه چیز دیگهاس🥲💕
اسم ایلیا لقب ایرانی حضرت علی (ع)هست انشالله سالم و صالح باشه زیر سایه پدرو مادر با دلخوشی و خوشبختی بزرگ بشه
به به سید😍😍😍
اسم خیلی قشنگیه اما سید ایلیا یخورده بیانش سخته
قشنگه بزار ارمیا لقب حضرت علی
خیلی تکراریه
عاااالیه
خوش نام باشع🥹😍
قشنگه
من زمان بچه اولم گفتم اگه پسرباشه ایلیا میزارم ولی دختر شد
خوبه قشنگه
خیلی قشنگه
قشنگه عزیزم 🤍
قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.