من کولیکز دادم تاثیر نداشت الان دو روزه پدیابست میدم کمتر شده گریه هاش ولی نمیدونم چرا حس میکنم خواب آوره از ۱۲روزگی که بیقراری هاش و گریه و شب بیداریش شروع شد تا همین دیشب که ۳۹روزش شده دیشب اولین شبی بود که خوابید
برا من پدیابست
کولیک ایز
من اولا کولیف میدادم عالی بود
این دفعه گریپ میکسیچر بهش میدم از اینم راضیم
گریپ میکسچر عاالیه
من کولیف
کولیک ایز
پدیابستم گرفتم فایده نداشت جز این گریپ میکسچر
هیچکدوم گریمیکسچر
برای من پدیا بست از همه بهتر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.