۸ پاسخ

برو خونتون هیچ جا خونه ادم نمیشه من ۱۰روز موندم شهر دیگه با خانواده ام برگشتم الان خونه خودمم راحتم منت کسی هج سرم نیس

تو شهر ما یه خانواده از تهران اومده بودن از ج ن گ فرار کرده بودن گاز گرفتشون
پاشو برو خونت فوقش وقتایی ترسیدی بیا خونه بابات اینا

برو خونتون عزیزم اگه قرار باشه اتفاقی بیوفته خدای نکرده اون سر دنیا هم باشی اتفاقه میوفته

من تو شرایطت نیستم عزیزم شاید واقعا خطرناک باشه
من ک خونه کسی نمیتونم بمونم چون بچه ها خیلی اذیت میکنن جایی بریم روانمو بهم میریزن

خونه خودت معلومه

شهر ماررو خیلی میزنن ولی من ۵ روز دیگ میخام برم تا کی بمونم روانی شدم

اگر میفهمی آرومه برو خونه خودت. هیچ جا خونه خود آدم نمیشه

اگه جنگ ۱سال شد میخوای چکار کنی؟به نطرم اگه مکان نظامی نزدیکتون نیست برو،پشت پنجره هارو چسب بزن،اگه میتونی پتو بزن صدا کمتر بیاد،تی وی زیاد کن،موسیقی گوش بدید و خودتو بسپر دست سرنوشت،منم هیچ جایی نرفتم صداها خیلی کم شده،انفجار هستا ولی صداها کمتر شده

سوال های مرتبط