از کدوم شیرخشک استفاده میکنین؟ و راضی هستین؟

۱۰ پاسخ

تا چند ماهگی ۳۰ سی سی شیر خشک باید داد؟

من اول نان میدادم ولی برا رشد و وزن خوب نبود الان ببلاک میدم

من نان ١ اوپتی پرو میدم وزن خاصی نداده

ببلاک

آپتامیل اچ آ

اپتامیل ۱
فعلا خوبه

گیگوز

نان یک

ببلاک کامفورت

نان اوپتی پرو

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری