به نظرم دوتا هدیه بگیرید بگید دیشب جا گذاشتید خونه و ب هر دو بدید
وقتی اولین بار جایی میرید خب نباید دست خالی رفت
ما هروقت جایی برای اولین بار بریم هیچوقت دست خالی نمیریم. چ واسه شام باشه چ حتی ی دیدنی معمولی باشه. بنظرم دست خالی رفتن جایی برای اولین بار بی احترامیه
وقتی اوناهم بیردن ناراحت نباش
اگه حرفی شد بگومانیاوردیم که شماهم توزحمت نیوفتین
اگر از اول برده بودید قشنگ تر بود عزیزم
ما برا اولین بار هرجا بریم یچیز میبریم
امشب خونه دختر خاله شوهرم دعوت داریم دیگ باید یچیز ببریم دست خالی ک نمیشه
بنظرم یه هدیه بگیر
به اون یکی دوستتونم بدین بگو دیشب جا گذاشته بودیم
باید برای اوناهم شیرینی میبردین
ولی طرف ما رسمه اولین بار خونه کسی بری کادو و شیرینی ببریم حالا شما چون شامم دعوتین حتما شیرینی ببرین
ما حتی شب نشینم خونه فامیلا میریم دو کیلو میوه میبریم
به نظرم اگه دوست داری چیزی بگیری
همون گلی چیزی اگه باشه یا گلدون کوچیک
برای جفتشون بگیر به قبلی هم بگو جا گذاشته بودم😉
چرا دیگه معمولا اولین بار جایی میری باید یه چیزی ببری دیگه
به نظرم باید خونه هر دوتاشون یه گلی گلدونی شیرینی چیزی میبردین😅
بقیه چی نیوورده بودن ؟
ما اولین بار شیرینی یا شکلات میبریم حتما
کاش میبردید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.