من سینم نوک نداره برا شیر دهی چیکار کنم

۷ پاسخ

منم ندارم یک مدت دوشیدم دادم بعد از بیست روزگی هم با رابط میدم بهش

هر چقدر سعی کنی بهش شیر بدی از همون سینه که نوک نداره ؛ به مرور نوکش درمیاد . با سرنگ نوکش رو بکش بیرون و بعد بده بخوره . اگه ندی خدایی نکرده خشک میشه ها

منم ندارم متاسفانه شیر خشک بهش میدم
چند باری دوشیدم با شیر دوش دستی دادم بهش پیچید به دلش درد دل شدید گرفت همش گریه کرد منم دیگه فقط شیر خشک دادم بهش

برو بیمارستان دستگاه شیر کش بنداز سینت نوکش میزنه بیرون

فک کنم باید شیرخشک بهش بدی اگه بعد از یه ماه مک زدن نوک سینه ت درنیومده

رابط سینه شنیدم خوبه

مگه فارغ نشدی؟؟

سوال های مرتبط

مامان آلا مامان آلا روزهای ابتدایی تولد