۵ پاسخ

باید حوصله به خرج بدی .من اونقد با شیردوش کشیدم.. حتی سرنگ ۲۰ سی سی و تهش و بریدم با اون نوک سینمو میکشیدم .. کلی زحمت کشیدم ..الان قشنگ دراومده

دستتو ی کوچولو آب خیس بزن نوک انگشتتو بکش رو سینت نوکش سیخ میشه

ی شیر دوش برقی کرایه کن هی بدوش زیر اب گرم ماساژ بده ی رابطه سیکه بگیر
فعلا با رابط سینتو بزار دهن بچت تا فکش قوی شه شمام سینت نوک دراره

فقط حوصله و ارامش بچه استرس مادر میفهمه من تا پنج روز تحمل کردم مادرم و خواهرم انقدر شب و روز تلاش کردن خودم هم با شیر دوش برقی دوشیدم تا بالاخره سینمو گرفت نوک نداشت خیلی حوصله به خرج دادیم بچه گریه میکرد

با شیردوش برقی بدوش نوکش در میاد

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی