سرپسرم هیچیو تست نکردم 😂دخترمم الان تازه دکتربراش شروع کرده تاالان بش فرنی و سرلاک و سوپ دادم اوکی بود البته دکترش همه رو نوشته….
منی ک هیچی روتست نمیکنم😂
ی چی بگم باور میکنی😅من هیچیو تشت نکردم
تقریبا همه چیز رو باید یکبار تست کنی.حداقل تک بدی ببینی واکنشش چیه
هر بچه ای یکجور مثلا .من دختر به ارد برنج حساسیت داشت بالا میاورد .بادومم همینطور
همه چیز نیاز داره🦦
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.