۱ پاسخ

هر چیزی رو که به بچه می دی اول از کم شروع کن و هر بار از یه ماده ی غذایی و سه روز ادامه بده اگه هر علایمی مثل استفراغ و اسهال یا یبوست و کهیر و اگزما دیدی اونا علائم حساسیت هستند معمولا چیزهایی هم که حساسیت زا هستند مثل تخم مرغ اجیل ها بعضی از میوه ها که اون بستگی به بدن فرد داره لبنیات گاوی اینا درصد حساسیت بیشتری دارند
اگه می خوای مثلا بهش حریره بادوم بدی اول از خیلی کم بهش بادوم اضافه کن ببین واکنش بدنش چه جوریه بعد روز به روز بیشتر کن

سوال های مرتبط