۴ پاسخ

چرا واسع بچه ۱۴ روزه قطره تهوع نوشته؟؟؟ بالا میارع؟

واسه تهوع هست
هر ۸ ساعت ۷-۸ قطره فکر کنم

چه قطره ای هست؟

هر 8 ساعت 1 قطره فقط دکتر به من گفت تاثیر. هم نداشت

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا♥️👶 مامان معجزه خدا♥️👶 ۹ ماهگی