برای آبریزش بینی کودک باید چیکار کنیم

۷ پاسخ

پلاژین

عزیزم وزن دهی آپتامیلpdfچطوزه

جلوي ابريزشو نگير حتي وقتي خودت مريض ميشي
شايد اونموقع خوب بشين ولي دوباره مدت كوتاهي بعدش مربض ميشين چون داخلي خوب نشده بودين
حمام گرم ببرش هر روز
قبلش اب داغ رو باز كن بخار كنه داخل حموم ك قشنگ لبنيشو تخليه ميكنه و مياد بيرون

سیتریزین هر ۱۲ساعت۱.۵ سی سی

من رفتم دکتر سیتریزین داد

سرما خورده فقط آبریزش داره
خلط سفید هم تو گلوش
به دکتر هم دسترسی ندادم
۶ماهشه

پلارژین بگیربراش

سوال های مرتبط

مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی