سلام خانما بچم زیاد گریه میکنه چیکار کنم

۴ پاسخ

لباس راحت تنش کن
ببین گرما دوست داره یا خنکی، طبق همون دمای اتاقش رو تنظیم کن
دست و پا و صورتش رو با اب ولرم بشور
پوشکس رو ازادتر ببند
شکم و کمرش رو ماساژ بده
اگه میتونی کلا بدنش رو با روغن بچه ماساژ بده
من وقتی دخترم ناارومه همه اینا رو یکی یکی امتحان میکنم

حتما یه چیزی هست
۴ماهه نباید انقد الکی گریه کنه

حتما جاییش درد میکنه که گریه میکنه بچه بی دلیل گریه نمیکنه شاید از گوشاشه یا دلدرد داره یا گشنشه یا نمیتونه پی پی کنه ببین چشه دا

اگر فهمیدی ب منم بگو
جر خوردم

سوال های مرتبط