شيرخشك و شيشه شير
سرلاك
غذا

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم انشالله هر چه زودتر همه چی درست بشه😢😢مامان گیسو چه شیر خشک و چه شماره ای میدی به گیسو جون ؟؟؟اشتهاش خوب شد ؟غذا چند وعده میدی ؟

خدايا خودت ختم به خيرش كن
دلم پر ميزنه برا آشپزي تو خونمون
يك ماهه كه رفتم از خونم 😔

تصویر

ای کاش که تموم بشه این جنگ همه به خونه هاشون برگردن واقعا هیچ جا مثل خونه خود آدم نمیشه انشالله که همه چی بخیرخوشی تموم بشه 🥲هرچه زودترخداکنه

من همه فکرم خونمونه ،همسایه مون زنگ زد که موج انفجار همه وسایل رو بهم زده ،من موندم الان اون خونه چه وضعی داره😢

عزیزم الان خونتون نیستی؟؟

كنج امنم🫀

تصویر

سوال های مرتبط

مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی