این چه سوالیه اره دیگه
پسر شخصیتشو اونطوری پیدا میکنه دختر نیست که بلند کنیم
آره هر دوماه یکبار
من کلا دوبار بردم ارلیشگاه فر داره گزاشتم بلند بشه
اره تقریبا یک ماهونیم یکبار
بله مدام کوتاه میکنم بدم میاد بلند بشه
موهای پسرم فرهس هر چن ماه کوتاه میکنم
پسرم دو سال وهفت ماهشه فقط دوبار بردیم سلمونی اینقد جیغ میزنه و گریه میکنه سری آخر هم پدرشوهرم کوتاهش کرد که بد شد
بله. ماهی یه بار یا ماهی دوبار. بستگی داره مهمونی و عکاسی چیزی
اره ارایشگاه که نمیرفت از بس روی موهاش کار کردم یاد گرفتم خودم کوتاه میکنم با ماشین
نه،پسرم با آرایشگاه میونه خوبی نداره،موهاشم فرفری قشنگ،سالی یکی دوبار میبرم
هر دو سه ماه يبار
بله هرماه با پدرش میرن ارایشگاه
بله مرتب میبرم ارایشگاه
بله من اولین بار چهل روزگی زدم😍 بعدشم هر چهل روز یکبار
اره هر ماه میره ارایشگاه قربونش برم😀
اره دوماه یکبار
اره هر دو ماه یه بار میبرمش اصلاح
بله هر دو، سه ماه یکبار میبرمش
اره ماهی یکبار یا دوماه یه بار
برای دومین بارامشب شوهرمکوتاه کردبراشون هردوماه میبرم آرایشگاه
آره گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.