دوستان برا بیمارستان چه شیر خشکی خوبه بگیریم؟

۲ پاسخ

میگن اپتامیل خوبه
من دو سه نفر دور و بری هام تازه زایمان کردن گفتن بهم

اگه شیر نداشته باشی دکتر خودش میگه چه شیری بگیری همون موقع میگیری از داروخونه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۶ ماهگی
مامان آریا۵سال وآنیا مامان آریا۵سال وآنیا ۶ ماهگی
مامان قند عسل 🍯🥰🎀 مامان قند عسل 🍯🥰🎀 روزهای ابتدایی تولد