مامانا سونو آنومالی رو دقیقا کی باید بریم؟؟؟

۴ پاسخ

دکترم بهم گفت وارد ۱۹ هفته شدی برو در واقع میشه ۱۸ هفته و چند روز

پس چرا دکتر من گفته هفته ۱۷ برم؟

الان برو

من ۱۸ هفته و ۱ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان علی اصغر مامان علی اصغر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد