مامانای بدون علاعم بچه هاشون چی بوده

۵ پاسخ

من هیچ علائمی ندارم نی نی دخمله 🩷💫

من بدون علائم بودم فقط اگر غذام دیر می‌شد یکمی حالم بد می‌شد و بشدت دوغ دوس داشتم و پسره

منم علائمی ندارم
دختر😍

دختر

زوده واسه علایم
شروع میشه علائمت

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته پانزدهم بارداری