میگن تندی بچه رو سیاه میکنه
البته ک من خیلی اعتقاد ندارم همش ژنه
ولی میگن دگ
نه من میخوردم ولی زیاد تند نباشه گوارشت به مشکل نخوره
نه عزيزم
چیزای قندی و نمک به حداقل برسون
فقط جیگر نخور بقیه چیزا کم بخوری هیچ مشکلی نداره
ضرر نداره فق نفخ میاره
من دیروز دوتا خوردم
نه نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.