سلام میز تلویزیون و وسایل و این چیزا واقعا ضروری نیست تو این شرایط جور میشه بعدا
از وسایل بچه قبلی استفاده کن و یه کمی واسه هزینه سونو و پزشک صرفه جویی کن ایشالا بعدا وضع بهتر شد درست میشه
الان هممون افسردگی داریم هرکی ب ی نحو🥲
بیشتر اولویتت و بزار رو وسیله های ضروری نوزادت بعد هرچی کم کسر بود هرماه تیکه تیکه ب سنش میخری
الان ب فکر وسایل خونه نباش
وسایل بچه رو تهیه کن ضروری هارو
باقی پول پس انداز کن برای زایمان و بیمارستان
حالا میز تی وی اینقدر مهم نیست
منم مشکل مالی دارم همه چی خیلی گرووون شددد
منم حس افسردگی دارم نمدونم چرا ☹️
من احساس میکنم مسئولیت خیلی بزرگیه و نمدونم چرا هی ک دارم نزدیک میشم هی احساس پیری میکنم 🙁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.