چون جنگ نشده اینجا
یادش بخیر برا ماه عسل رفتیم مشهد
و دقیقن همین پارک ملت
خیلی شهر قشنگیه🥰
عاشق شهرمونم🥹♥️✨
ممنون عزیزم بله واقعا شهر خوبی 😍
خوش اومدی🥰
آرمین من هفت ماهه هست دیر نکرده نمیشینه بچه باید از چند ماهگی بشینه
ب خوشی عزیزم
پارک وکیل آبادم برین و طرقبه و شاندیز و ابرده و زشک
مشهد خیلی خوبه🥺
اونجا امنه؟ خبری از صدا. و انفجار نیست ما میخایم بیایم شوهرم میگه خطریه والا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.