شیر بده بدنش کم آبه
برای کم آبی بدنه منم همینجوری بود شیرخشک به عنوان کمکی دادمش خوب شد
ببین اگه جیش نکرده اب بدنش خیلی کمه
نمیخوام بترسونمت اما منم همین علامت رو دیدم و دکتر سریعا بستری کرد
البته 3.4 روزه بود
من یه مقاله میخوندم که دخترها اوایل تولدشون یه مقدار کم خونریزی دارن و این یه چیز طبیعی هست. حالا اگر به پزشک دسترسی داری یه سوال بپرس ازش
به علت کم آبی هس
خونه گرمنیست؟لباساشزیاد نیست؟
چیزی نیست
گلم بعضی از دخترا یکمی خونریزی دارن که طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.