میشه این قرص بخورم برا سرما خوردگی

تصویر
۱۰ پاسخ

نه گلم سرخود توی بارداری قرص نمیخورن که برو دکتر بهت دارو بده ، استامینوفن ساده مجازه میتونی اگر درد داری بخوری اگر حالت بده برو بیمارستان بهت دارو میدن نیاز باشه سرم میزنن بهتر میشی

نه اصلا

ن نخور فقط استامینفون ساده میتونی بخوری

من تو حاملگی دوتا خوردم

این مسکن اصلا مال سرماخوردگی نیس

کپسول آزیترو مایسین ۵۰۰ جمعا ۶ عدد بگیرید و روز اول دو عدد با هم بخورید بعدا روزی یک عدد
قرص لوراتادین ۱۰ میلی روزی دو عدد صبح و شب جمعا ده عدد
شربت دیفن هیدرامین روزی سه قاشق
قرص استامینو‌فن ۵۰۰ روزی دو عدد جمعا ده عدد
دکتر من سرما خورده بودم اینارو گف مصرف کنم .من استامینیوفن نخوردم و با مصرف یبار شربت و قرص خوب شدم

نه عزیزم فوقش یه استامینوفن ساده

نه عزیزم نوافن مجاز نیست

سرخود نه

فک نکنم😬

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا وتودلی مامان هدیه خدا وتودلی ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولوم💙 مامان فندق کوچولوم💙 ۵ ماهگی