نه گلم سرخود توی بارداری قرص نمیخورن که برو دکتر بهت دارو بده ، استامینوفن ساده مجازه میتونی اگر درد داری بخوری اگر حالت بده برو بیمارستان بهت دارو میدن نیاز باشه سرم میزنن بهتر میشی
نه اصلا
ن نخور فقط استامینفون ساده میتونی بخوری
من تو حاملگی دوتا خوردم
این مسکن اصلا مال سرماخوردگی نیس
کپسول آزیترو مایسین ۵۰۰ جمعا ۶ عدد بگیرید و روز اول دو عدد با هم بخورید بعدا روزی یک عدد
قرص لوراتادین ۱۰ میلی روزی دو عدد صبح و شب جمعا ده عدد
شربت دیفن هیدرامین روزی سه قاشق
قرص استامینوفن ۵۰۰ روزی دو عدد جمعا ده عدد
دکتر من سرما خورده بودم اینارو گف مصرف کنم .من استامینیوفن نخوردم و با مصرف یبار شربت و قرص خوب شدم
نه عزیزم فوقش یه استامینوفن ساده
نه عزیزم نوافن مجاز نیست
سرخود نه
فک نکنم😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.