قرص سرماخوردگی میشه بخورم؟؟

۲ پاسخ

نهههه اصلا
من رفتم دکتر با دکتر زنانم صحبت کرذم گفت فقط استامینوفن ،شربت دیفن هیدرامین قرقره کن
سرمم زدم ویتامین ب کمپلکس زد توش برام و ی امپول دیگه
مایعات فقط بخور‌چیزا گرم

نه نباید بخوری فقط استامینوفن ساده

سوال های مرتبط

مامان نفس😍 مامان نفس😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسام وهلنا🐣 مامان حسام وهلنا🐣 ۸ ماهگی
مامان فندق کوچولوم💙 مامان فندق کوچولوم💙 ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا وتودلی مامان هدیه خدا وتودلی ۴ ماهگی