دختر منم همین طور بود همیشه اسهال بعد فهمیدم که از لبنیات و گوشت گاو که میخورم یه مدت نخوردم خوب شده
من به دخترم پدی لاکت میدادم بیشتر اسهال میشد
عزیزم منم بچم همش اسهال تا چندماه اول میکن طبیعیه من حتی دکترهم رفتم گفت عیبی نداره فقط زمانی خطرناکه ک اسهالش خونی باشه ازهمون قطره پدی لاک هم من ب بچم میدم عیبی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.