من از ۲۰کامل حس میکنم حتی تکون خوردن شکمم میبینم.جفتم خلفی وجنینم بریچه.واسه لگدمحکم هنوز خیلی زوده براشما
من خلفیه جفتم ار لخرای هفته ۱۹ حس کردم
من از ۱۶ هفته حسش کردم با اینکه قدامی بود
من ک هنوز هیچی حس نکردم
منم در حد نبضه فقط
من هیچی حس نمیکنم هنوز
بستگی به جفت هم داره ولی حدودا میگن تا ۲۸ هفته خیلی کم حس میشه و مشکلی نیست حتی اگر بعضی روز ها حسش نکنی ولی از هفته ۲۸ دیگه قشنگ هم حس باید بکنی هم شمارش داشته باشی
برا من از ۱۳هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.