شربت ایبوپروفن چقدر بدم دخترم تب داره

۳ پاسخ

من ۲ الی ۲ ونیم سی سی میدم

چه علائم دیگه ای داره دخترت عزیزم
منم پسرم تب و لرز داره و بی‌حال و بی اشتهایی و همش خوابیده

یک سوم وزنش

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس💕 هلما مامان امیرعباس💕 هلما ۲ سالگی