2روز تاخیر دارم کی تست بزنم ؟

۴ پاسخ

منم تاخیری دارم و درد پریودی

بزن خواهر من یک روز تاخیر داشتم زدم مثبت شد تو تاپیک هام هست ببین

صبر کن من ۳روز تاخیر بودم زدم منفی شد بعدش پریود شدم

بازم صبر کن یه هفته بشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🌈🐥 مامان جوجه🌈🐥 هفته یازدهم بارداری
یا صاحب الزمان یا صاحب الزمان قصد بارداری