سلام خانما من 2روز تاخیر دارم بی بی بزنم یا زوده ؟

تصویر
۴ پاسخ

بزن من ۱ روز تاخیری داشتم زدم مثبت شد

منم ۵تیر شده بودم الان زده سه روز تاخیری روزاول زدم هاله داشت فردا صب میخوام بزنم شماهم صب بااولین ادرارت بزن

زوده صبر کن

بزن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی🥺 مامان معجزه الهی🥺 هفته سیزدهم بارداری
مامان منیم‌بالام مامان منیم‌بالام هفته بیست‌وهفتم بارداری