سلام. قند حدود 150 تو هفته 37 خطری داره؟

۲ پاسخ

من دوساعت بعد غذام همین حدود بود انسولین میزدم

قندا یکم بالاعه به دکترت نشون بده آزمایشت رو
معمولا با دارو یا انسولین کنترل میکنن

سوال های مرتبط