۵ پاسخ

خواهر زادم۳۶و۵بدنیا اومد خداروشکر دستگاه نرفت

۳۷ و ۳ روز زاییدم دستگاه نرفت بچم

دختر من 35هفته دنیا اومد خدا را شکر دستگاه نرفت

سلام من ۳۷هفته ۲روز اورژانسی سزارین شدم بچم دستگاه نرفت
با اینکه نارس بود و ۲کیلو بیشتر نبود فقط بخاطر زردی بستری شد

۳۷میگن نمیره بازم ب بچه بستگی داره

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان ماندنی مامان ماندنی روزهای ابتدایی تولد