خواهر زادم۳۶و۵بدنیا اومد خداروشکر دستگاه نرفت
۳۷ و ۳ روز زاییدم دستگاه نرفت بچم
دختر من 35هفته دنیا اومد خدا را شکر دستگاه نرفت
سلام من ۳۷هفته ۲روز اورژانسی سزارین شدم بچم دستگاه نرفت
با اینکه نارس بود و ۲کیلو بیشتر نبود فقط بخاطر زردی بستری شد
۳۷میگن نمیره بازم ب بچه بستگی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.