خانما 37ونیم. تبه برا نوزاد دو ماهه ؟؟؟

۴ پاسخ

گلابم خوبه بزنی ب دستو پاهاش یا پیشونی

یکم داغه دیگ اره .
۳۸ تب و ۳۸ ب بالا خطرناک .
ولی الان یکم داغه .پاهاش و سرشو بیرون از پتو بزار. فقط ی زیر دکمه بپوشون .پاشویه کن .پاراکید و سروقت بده .

از زیر بغل آره

واکسن زده امروز

سوال های مرتبط