۵ پاسخ

خب داخل گهواره هم نوشته چون این هفته ها دیگه جاش تنگه

نمیخوام نگرانتون کنم حتما یدونه سونو برین خدای نکرده بند ناف نپیچه یه چکاپ بشین خیالتون راحت بشه

مال منم دیگه نمیزنه

جا نداره

جاش تنگه

سوال های مرتبط