من هیچ دارویی ندادم شیرخشکشم همون معمولی صبوری کردم بهتر شد
من بچم رفلاکس پنهان داره رفتم دکتر دارو نداد فقط بیولاکت داد و شیرخشکشو ای ار کرد من طبق تجربه یکی از فامیلا ک دکتر بود میگف شیر مادر بچشو اذیت میکرده دیدم منم میدم بالا میاره شیرخشک میدم خوبه چون سینمو نمیگیرفت و شیرمم و میدوشیدم دیگ کم کم شیر خودمو کم کردم شبا ندادم ک راحت بخابه روزا فقط میدادم اونم تایمی ک بیدار بود تا بشه قشنگ اروغشو بگیرم داروی خاصینداد ولی بازم یکم اذیته در کل بچه
رفلاکس پنهان چجوریه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.