۳ پاسخ

من هیچ دارویی ندادم شیرخشکشم همون معمولی صبوری کردم بهتر شد

من بچم رفلاکس پنهان داره رفتم دکتر دارو نداد فقط بیولاکت داد و شیرخشکشو ای ار کرد من طبق تجربه یکی از فامیلا ک دکتر بود میگف شیر مادر بچشو اذیت میکرده دیدم منم میدم بالا میاره شیرخشک میدم خوبه چون سینمو نمیگیرفت و شیرمم و میدوشیدم دیگ کم کم شیر خودمو کم کردم شبا ندادم ک راحت بخابه روزا فقط میدادم اونم تایمی ک بیدار بود تا بشه قشنگ اروغشو بگیرم داروی خاصی‌نداد ولی بازم یکم اذیته در کل بچه

رفلاکس پنهان چجوریه ؟

سوال های مرتبط