۴ پاسخ

ببلاک ای ار میدم

قرص نکسیوم

دکتر به من گفته رو سطخ شیبدار بزارش

پودر اس امپرازول۵ میدم شبی ی ساشه با سه قاشق چایخوری آب حل میکنم با شیر و اینا خوب نیس زیاد
ولی حتما تحت نظر پزشک دارو بده

سوال های مرتبط