بری دندون پزشکی برات پانسمان میکنن تا بعد زایمان
میتونی بری درست کنی دندون پزشکی تو سه ماه دوم میتونی بری
نه عزیزم اشکال نداره تحمل کن اب نمک زیاد غرغره کن ولی چاره ای نیست
اگه عفونت نداره كاريش نكني بهتره
نامه از متخصص زنان بگیر
برو دندون پزشک معتبر برات درست کنه
عفونت بدتره و فقط سه ماه دوم میشه درست کرد
چه بلای می خوای سرش بیاری؟😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.