دندونم خیلی درد میکنه میتونم بکشمش یا یه بلای سرش بیارم

۶ پاسخ

بری دندون پزشکی برات پانسمان میکنن تا بعد زایمان

میتونی بری درست کنی دندون پزشکی تو سه ماه دوم میتونی بری

نه عزیزم اشکال نداره تحمل کن اب نمک زیاد غرغره کن ولی چاره ای نیست

اگه عفونت نداره كاريش نكني بهتره

نامه از متخصص زنان بگیر
برو دندون پزشک معتبر برات درست کنه
عفونت بدتره و فقط سه ماه دوم میشه درست کرد

چه بلای می خوای سرش بیاری؟😐

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😙 مامان دخترم💗😙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی