۳ پاسخ

دقیقا مثل منه سینه هات ولی خوب شیر داری چون منم دارم ولی متاصفانه دخترم نمیخوره چون حالش خوب نیست همش شیرخشک میخوره

مگه میشه شیر بچکه ولی شل باشه

شیرت زیاد دیگ .منم همین جوریم دائم دارم تشیرت عوض میکنم خسته کنندس ،

سوال های مرتبط