والا من سر درد نگرفتم 🫠تازه کافئین ایناهم اصلا نخوردم
۳ روز
بعد عمل هر موقع بهت گفتن میتونی چیزی بخوری فقط ی عالمه مایعات بخور اب بخور اصلا سر درد نمیگیری من اصلا سردرد نگرفتم
یک هفته وای من انقدسردردداشتم که رفتم زیرسرم خیلی بدبووود
زود برو بیمارستان ی سرم برا سردرد بیحسی هست واست میزنن سریع خوب میشی منم قبلا تجربه داشتم شدییید همش میوردم بالا تا سرم زدم زود خوب شدم رفتم همون بیمارستانی ک زایمان کردم
من سرم و تکون ندادم زیاد اصلا سردرد نگرفتم فقط امروز بعد حموم درد گرفت هم نسکافه خوردم خوب شد بیشتر کمرم درد گرفتم چون به پهلو خوابیدم
من الآنم دارم
نسکافه بخور
من حرف زدم سرمم تکون دادم ولی پشت سر هم نسکافه خوردم
من کتف درد وگردن درد هم داشتم با سر درد شدید برام یک هفته طول کشید تا آروم بشه البته با شیاف و قرص
مایعات زیاد بخور...حدودا یک هفته
قهوه بخور عزیزم
مال من که دوروز طول کشید شیاف هم میزاشتم نسکافع و قهوه هم میخوردم
آب زیاددددددد بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.