بعد زایمان سزارین چه قرص‌هایی میخورین؟

۲ پاسخ

مکملای دوران بارداریمو میخورم و اولای عمل هم اناهیل و انتی بیوتیک هم میخوردم

آنتی بیوتیک ویتامین ها درد داشته باشی شیاف
من ویتامین نخوردم موهام شدید ریزش کرد

سوال های مرتبط

مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی