چرا همون نی هس
بزا نفخ کولیکه
ببین این نی واسه کولیک هست، شیر از این نی میاد توی سر شیشه، لازم نیست شیشه را خیلی بالا بگیری، اون دایره سفید باید توی شیر باشه، وقتی که شیر توی شیشه تموم شد توی سر شیشه هنوز شیر هست بعد شیشه را بالا بگیر که شیر بره سمت دهان بچه و همه شیر را بخوره
این ضد نفخ
اون برای نفخ گرفتن شیر هستن من درش آوردم
برای نفخ و کولیک هستش
اگ بخوای میتونی درش بیاری
این برا چرفتن نفخشه
انتی کولیکه
هوای شیرو میگیره
برا این ک بچه هوا نره تو شکمش
اون وِنت هست
برای اینکه هوا نخوره بچه
ضد کولیکه
ربطی به بچه نداره تو شیشه میمونه
بچه با سرشیشه میخوره
اون برای نفخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.