برو بکش اگه کشیدنیه صبر نکن
شب بزار تاصبح کلا عفونت و دردشو میگیره
استامینوفن ساده هم میتونی بخوری من ۵۰۰ خوردم
بعد سه روز یدونه تخم مرغ بزار اب پز شه بعدنیم ساعت ساعت پوستشو بکن سفیدشو بده یکیدگ بخوره زردیشو نمک بزن بزار لثه ات بخواب
۱۰روز اینکارو کن حداقل۵روز
منم از شدت درد میخواستم برم دندونم رو بکشم اما از داروخانه اینو گرفتم «ژل مسکن دندان درد دنتافورت پلاس اهورا»
آب رو آتیش بود. بروشور رو بخونید و طبق اون استفاده کنید. دکترم هم گفت مشکلی نداره.
زودتر برو سه ماه سوم دست نمیزنند بهش.میخک بذار و آب نمک و استامینیفون ساده
سه روز اینکارو کن هر ساعت یبار
سلام گلم
دوقاشق میخک خشک
سه قاشق آبجوش
توی قابلمه بریز بزار روی گاز بجوشه ۱۰دیقه
بعدش از صافی ردش کن تیلتشو بنداز بیرون آبشو نگه دار
دوقاشق گلاب دوقاشق نمک دو قاشق سرکه طبیعی سیب بریز قاطی کن توی دهنت نگه دار ۲۰دیقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.